StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon ZZzzz

Frureinhold.se / 03 September, 2009 - 08:46 / Vardagen

det var väl inte den morgonen jag hade hoppats på när man skall jobba till sena natten, men har man djur så har man. Macy ligger i robins säng när han går till jobbet, himla mysigt men just idag hade hon lite ont i magen så hon började spy, så jag fick fort släppa ner henne på golvet så att hon inte skulle spy i sängen. Det kom inte upp ngt mer än slem, så vi får se hur hon mår resten utav dagen, just nu ligger hon på trappan och tuggar på ett ben. Så hon är inte sjuk i vilket fall.

Igår var det true blood på tapeten och den serien är verkligen bra :) den är anorlunda och jätte underhållande, ngn mer som följer den serien ? Synd att den går lite sent på kvällen bara, den kunde börjat nio, det hade varit perfekt.

Idag är det som sagt jobb som gäller, skall ut med en skärgårdsbåt och servera, skall bli kul och se hur det är, sjösjuka here we come ?? haha nä vi får hoppas att vi slipper ifrån det. Skaldjurslåda tror jag det stod på menyn så det blir mumsigt för resenärerna.



frukost nu, hörs senare, btw besöksrekord igår igen :) Tack tack <3

xoxo.gif image by sobelaura


Postat av: Pernilla

Kul med besöksrekord!! hur många brukar det ligga på typ?? Jag "reklamför" ju inte min blogg alls, utan de som hittar den de hittar den, ja skriver inte ens på facebook att ja har blogg. Så jag har inte många alls, kanske hade haft mer om man visat att man hade en blogg, men det e inget ja tänker så på :)



Men kul att du har fler och fler :D

2009-09-04 @ 17:20:14
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: