StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 11 September, 2009 - 09:33 / Vardagen

det har varit sjukt dålig uppdatering nu ngr dagar men jag har helt enkelt inte hunnit. Har för det första blivit sjuk och snorig. Sen var jag i lödöse hela dagen igår och var totalt utpumpad resten utav kvällen, dålig ursäkt men verkligen helt sant. Om en liten stund kommer veronica och hämtar upp mig så skall hon, jag och robins mormor åka och handla, en så kallade fredags handlingen :P det innebär fredagsmys till 110 %. Ganska mysigt faktist :) Ikväll har jag och robin bestämt oss för att äta räkor så jag förbereder allt som behövs så får han åka in och köpa dom när han kommer hem, dom är alltid godast när dom precis är nyköpta :D Skall dock kolla med fiskbilen om mam kan lägga undan så att han kan hämta dom när han åker hem sen :)

Nu måste jag sminka mej, hörs senare

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: