StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 08 September, 2009 - 10:00 / Vardagen

Det regnar inte och det är alltid positivt :) jag funderar på att gå en sväng i skogen och se om jag hittar ngr kantareller :) jag skall göra fläskfilé ikväll och med kantarellsås till blir det extra smarrigt :) Inatt har jag sovit gott och resten av familjen med skulle jag tro :) Schemat idag är inte så avancerat ännu, göra klart fönstret ta promenad, öva lydnad :) macy är förövrigt väldigt duktig på. Jag får även rört på mig lite vilket inte skadar :P Det är ändå underligt bra att för min del som inte tränar ngt alls just nu pga min rygg ändå inte går upp i vikt fast att jag äter massa godsaker etc :D Jag är väldigt glad för det :PDock behöver jag röra på mig, det behöver alla för hälsans skull. Jag får ta små promenader och göra små övningar som inte belastar min kropp för mkt.

Nu blir det promenad och sen frukost

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: