StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god bless osis Dust it !

Frureinhold.se / 03 September, 2009 - 13:57 / Vardagen

Jag är verkligen helt kär i Osis dust. För er som inte visste har jag otroligt tunt hår och det blir lätt smuttsigt fast att jag har rätt schampoo och tvättar det 2 ggr när jag duschar. På människor med tunnt hår lyser liksom smutsen igenom haha låter konstigt, men det blir i allafall glansigt och fett ganska fort. Men så har jag självklart köpt produkten osis dust, och bättre finns inte, känner man att det börjar bli fett håret så pudrar man i lite dust och ruffsar till håret så är det som nytt :p Hur bra som helst och så slipper man tvätta det lika ofta och man spar på hårets kvalité. :) Grymt bra !



erkänn det ser fylligt ut ?? :)



xoxo.gif image by sobelaura


Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ser väldigt fint ut =)

2009-09-03 @ 14:34:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: