StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

förlåt ! !

Frureinhold.se / 09 September, 2009 - 22:00 / Vardagen

Det var som sagt lovad frågestund idag på eftermiddagen men jag har inte hunnit, det är kanon pinsamt och jag lovar att bättra mig tills imorgon. Men för er som undrar över ngt och vill ha svar på det så skriv en kommentar så svarar jag så fort jag bara kan, promise !!

Nu blir det true blood och mys med Robin bobbin !!

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Sandra Dee

Jo ja undrar va som hände med den kursen du gick i Sthlm i våras, va skulle du göra sen? Hade nåt jobb på g där väl?

2009-09-10 @ 14:25:56
Postat av: TotalPink- J

det var ett jobb men ett otroligt oseriöst jobb så jag var i sthlm men sa upp mig när jag kom hem. Tråkigt när de informerar om en sak och så gör dom ngt helt annat..

2009-09-10 @ 17:17:13
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: