StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

en hård dag :)

Frureinhold.se / 06 September, 2009 - 20:02 / Vardagen

Idag var vi som sagt i lödöse och uppe hos mormor och morfar, tak bytet har gått bra och till och med jag var uppe på taket och hjälpte till, inte illa va ? Dock fick jag och robin åka vid halv 3 tiden för att hinna till uddevalla och på min och macys första valpkurs. Men första gången var utan hund så macy och robin fick vara ute och greja på utsidan. Kursen gick bra och det var himla intressant och jag tror det kommer att bli super skoj :) Sista lektionen skall vi öva spår, det längtar jag till. Sen skall jag ocskå gå kurser efter valpkursen och sen när hon är 10 månader testa och se om hon gillar agility :) Här kommer lite kort från dagen :)




nu blir det film och mys hörs imorgon :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: