StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

eftermiddagen

Frureinhold.se / 21 September, 2009 - 16:13 / Vardagen

Nu kommer snart skrutten hem och jag längtar efter att få pussa på min lilla goding :) Dock blir det till att åka nästan direkt när han kommit hem :p Det är nämnligen på det viset att mamma och pappa kom hem från rhodos i morse och jag har fatktist längtat efter dom, så vi skall dit så fort robin kommit hem. Sen har även min duktiga man bytt deras elcentral så han skall även kolla så att den funkar ordentligt :p Är det inte sjukt roligt att bara vara 21 år gamal och driva sitt egna företag, och att göra det bra?? jag är så otroligt stolt över honom så ni anar inte.



xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: annamaria

Va stor hon ser ut nu! Vill se mer bilder på henne :)

2009-09-21 @ 23:48:28
Postat av: TotalPink- J

skall göra det :p kan ha en sån macy dag idag :p det är as dåligt väder här i uddevalla så det kan ju passa bra :D hon var hos veteriären för ungefär en vecka sedan och då vägde hon 10.5 och veckan innan det 8.80 så hon växer så det knakakr och sen är hon kär i veterinären också :p undra hur många som är det :)

2009-09-22 @ 09:46:32
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: