StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

cheesecake i frysen :p 5 timmar kvar

Frureinhold.se / 23 September, 2009 - 16:06 / Vardagen

Nu är jag äntligen klar med alla ärenden och bak. Jag skrev tidigare att jag hade ont i huvudet osv, s träffade jag veronica nere i stallet och hon tyckte inte att det var lämpligt för mig att köra bil så hon erbjöd sig att köra in mig till affären samtidigt som hon körde hennes mamma till vårdcentralen. Självklart var det mkt skönare och samtidigt som vi var och handlade fick jag ett sms om att mina hm kläder hade kommit :D så nu sitter jag här med min rosa stickade tröja på mig och ett vitt linne under :p hur fint som helst. Men på tal om chessecake, den är nu klar och jag är riktigt nöjd med resultatet, det som gör allt ännu bättre är att den kommer vara klar till idol :D hur perfekt är inte det?? ngn mer än jag som tycker att jag passar som hemmafru?? :D Jag köpte även liljor till min prins som står i en fin rosa vas på hallbordet, och till det mer praktiska köpte jag ett super bra rengöringsmedel mot kalkavlagringar, smuts och allt som man bara vill få bort. Testade det nu och jag måste bara säga att det var kanon :) Cilit bang power remover, med orange sprut, stort pluss !!

 

Det skall föreställa ett hjärta :D


nu skall jag laga lax och ris, mums mums !!

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: