StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

alltid rosa !

Frureinhold.se / 03 September, 2009 - 09:15 / Vardagen

Jag hittade precis mina gamla örhängen från när jag var 5 år :P Jag och mamma var nämnligen och tog hål i mina öron när jag var 5. Dock var mina tagningspärlor röda, men när jag fick välja vilken färg jag skulle ta när vi bytte örhängen efter ett visst antal veckor fick det bli rosa :p Lite skoj att jag redan då var ett rosa freak :)


Lite sött om ni frågar mig :) Tänk att de har hållt i så många år, ja är ju trots allt 21 om några månader :P inte illa :)

xoxo.gif image by sobelaura


Postat av: storasyster

Skulle bara vilja göra en liten korrigering...det var faktiskt jag som var med dej när du tog hål i dina öron :-) Kramis..

2009-09-03 @ 18:00:36
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: TotalPink- J

ojj men gud det minns jag inte ens, jaja men då skall jag ju tacka dig :D

2009-09-04 @ 09:24:30
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: