StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

storm

Frureinhold.se / 07 Oktober, 2009 - 10:42 / Vardagen

Idag är det verkligen blåsigt ute, igår när vi skulle lägga oss trodde vi att huset skulle ramla av. Det ös regandce och blåste helt sjukt mkt. Idag regnar det inte men det är fortfarande blåsigt. Jag har i allafall släppt ut hästarna och skall ner om en stund och mocka och fixa iordning för ridningen ikväll :) Jag skall rida sören och jennifer poke :) skall bli kanon skoj :)

Macy har nu tappat tänder så det står härliga till, kollade igenom hennes mun nyss och då fattades det två nere också :) hur skönt som helst om det går fort med tandlossningen. Dem tänder hon tappade uppe i söndags har växt ut och ät mjuka goa tänder, inte sylvassa valptänder :) synd att man inte ser när hon tappar dom så man kan spara dom. Får hålla ögonen öppna när hon tappar de stora sen :)



Idag skall jag dra över huset med en städning också, puttsa lite fönster och göra fint här hemma inför vintern :) lär  väl behöva göra det en gång till innan jul men man får passa på nu när det inte är sol eller regn ute :) synd att jag inte hade pappas monster maskin då hade det gott skit fort att puttsa :)



hörs senare




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: