StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2009 - 10:21 / Vardagen

Nu är det söndag och Robin gör iording frukost till mig :) det blir leverpastej macka med varm oboy, kan det blir mumsigare ?? Idag skall vi in till torp och köpa golv till lilla rummet, jag vet precis vilket golv jag  vill ha och det kommer att bli så sjukt snyggt :) kan ta kort på det senare om hinner lägga klart det.

Jag är lite sent ute men vad tycker ni om idol ?? jag tycker det var väderlöst att karolina åkte ut, hon var så himla bra, eller ah inte sämst allafall. Rabih var helt väderlös sjöng som om han hade ett äpple i halsen och höll på att kvävas, nä skärpning sverige !!!



Vad tycker ni??

fredagens höjdpunkt var tove utan tvekan !!



Nu blir det frukost och mys innan vi åker in till torp, självklart en promenad också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: