StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

planering inför halloween :)

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2009 - 14:50 / Vardagen

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån torp :) tog lite längre tid än vad jag räknat med, men jag fick ju en härlig pratstund tillsammans med elein vilket var kanon skoj :) Ses ju så sällan så man har så mkt att ta igen när man väl ses :) Jag har i allafall fått köpt lite blommor :) 2 rosa som står i vardagsrummet och en helt grön växt lite större som står på en högtalare :)


Sen var jag ju tvungen att börja kika på vad som behövs inför helgens halloween hos Joakim och Anna, jag och robin skall vara vampyrer (true blood lovers) Så det behövdes lite svarta kläder och accesoarer :) Robin var på butteriks förut och handlade vampys kit och en cap till honom :) det kommer bli kanon :)

vad skall ni göra på halloween ??



extra fransar till mina långa fina :p svart nagellack så klart med rosa glitter över (stödjer rosa bandet och bröst canser) Sen får ni se resten utav outfiten på fredag, lite måste få vara hemligt också ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: