StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mohaha tagen på bar gärning ;)

Frureinhold.se / 08 Oktober, 2009 - 12:11 / Vardagen

När jag träffade robin övertygade han mig och att han var rädd för hästar, det trodde ja på eftersom många tycker att hästar är stora och farliga. Men allt eftersom tiden gick insåg jag att det var en täckmantel, han ville nog verka lite söt ;) Han har nu, tagit på och av täcken, lastat hästar tränsat och fixat, kört hästtransport, gett dom mat och till och med ridit (travat och skrittat) hur underbart är inte det?? nu kan vi ju köpa en häst ihop, han lär sig så himla snabbt och jag har en häst att träna på :) kanon eller hur ?? som sagt JAG har världens bästa pojkvän och jag kan inte ha det bättre. Lucky me ;)



btw macy var lös i manegen och var hur duktig som helst, visst lite vall men när jag ropade sprang hon till mig och la sig ner, 4 månader gamal om ngn undrar ;) ps: Robin gick över bommar och över trail bron :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: