StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lycklig

Frureinhold.se / 20 Oktober, 2009 - 10:47 / Vardagen

Ibland undrar jag om jag verkligen förtjänar sådan här lycka, finns det ngn som förtjänar att ha det så bra som jag har det. Jag har världens bästa pojkvän, han behandlar mig som en prinsessa varje dag och viker aldrig ner sig fast att jag kan ha mina dagar och gnälla mer än hela uddevalla tillsammans :p



Sen har jag turen att ha världens bästa föräldrar som har uppfostrat mig och tagit hand om mig i alla situationer, följt med till alla träningar och tagit hand om livia när jag haft för mkt skolarbete. Hjälpt mig med allt som går att hjälpa till med, alltid funnits vid min sida och visat otroligt mkt kärlek till varandra och till mig och mina syskon.



Jag har svärföräldrar som är som extra föräldrar, förra veckan när jag blev sjuk, Veronica tvekade inte en sekund för att sätta sig i bilen och köra in mig till akuten, trots att klockan var nämare 12 och hon gått och lagt sig. Sen nära och kära, man ser vilka som är ens riktiga vänner som man kan vara utan hur länge som helst och när man ses är det lika skoj för det.


Så om man skall sammanfatta allt detta, är man verkligen värd att ha det så här bra ?? Visst jag har inget heltids jobb det kan väl vara det som jag gnäller över lite extra mkt. Men förutom det, jag har verkligen allt som man kan önska sig (enligt mig). Jag får nästan dåligt samvete när det händer människor saker som man själv skulle bryta ihop om det hände. Men jag får helt enkelt njuta av varje sekund, varje dag och kanske träna på att bli mindre gnällig ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: