StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lunch hos Syster :)

Frureinhold.se / 27 Oktober, 2009 - 12:34 / Vardagen

Nu har jag precis ätit korv med mos hos Jessica och barnen :) hur mysigt som helst att få träffa de små trollen, det var ett tag sedan :) Macy tyckte det var minst lika kul och hoppa stuttsa och pussade på Tindra. Tuva är fortfarande lite rädd för den svarta bästen :P haha men det går bättre och bättre. och nu har macy tappat sina bebiständer och behöver inte smaka lika mkt på allt och alla :) Jag glömde skriva i söndags att macy har lärt sig sitt fint, det är när hon sitter på rumpan och tar upp båda frambenen i luften :p hur sött som helst och det roliga var att på kursem frågade en tjej om macy kunde det och jag hade inte testat så jag sa sitt fint och hon satte sig så direkt :p hur grymt är inte det ??

Nu skall Tuva sova och efter det tror jag minsan vi tar en promenad :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: