StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma igen

Frureinhold.se / 22 Oktober, 2009 - 13:17 / Vardagen

Nu är vi hemma igen, det var en allergisk chock som gjorde att hon svullande upp. Hon har fått kortison nu och låg på observation i 2.5 timmar, så himla söta var dom på smådjurskleniken i uddevalla. Jag ringde in och på stört skulle jag komma och de mötte upp mig i dörren. Hon blev undersökt och fick sen en spruta, hon skötte sig kanon och alla var nog lite förvånade över en valp på 4 månader som är cool lugn i väntrummet, ligger ner på rygg och bara studerar alla andra hundar som är dunder nervösa. Känns bra att hon litar på mig att jag aldrig skulle utsätta henne för ngt illa. Men som sagt, Macy mår bra nu och vi är hemma alla tre, Macy får till och med ligga i våran säng nu och sova, när man är sjuk får man ligga i mamma och pappas säng ;)




nu skall vi gosa och städa lite här hemma, ikväll blir det att åka till lödöse och hälsa på mamma och pappa och kolla på hockey, det blir tufft ikväll men vi håller tummarna att de krossar skiten ur pingstvännerna ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: