StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2009 - 10:51 / Vardagen

tråkigt med regn :( Det har varit så underbart väder du ngr dagar men som alltid kommer det regn när man precis vant sig vid sol :p men men sånna dagar är väl till för att inreda lite hemma, igår mublerade  vi om här hemma och jag behöver lite mer växter :) Jag älskar när det finns mkt grönt och det blir ett sånt liv :)

Igår var det valpkurs som vanligt och jag fick äntligen tagit lite kort, eller ah robin fick tagit lite kort. Dock var han med som pelare i serpentinerna men ngr kort blev det allt :) Hon skötte sig kanon och det var mkt sök övningar igår och hon tyckte det var kanon skoj :) Jag fick även bekräftelse igår att vi valt rätt foder, jag kör ju royal canin till båda djuren eftersom jag anser att det fodret är bäst. Men så kom en hundägare till kursen igår och berättade att hennes hund växt för fort och får inte lov att röra på sig, det var visst allvarligt och gissa vilket foder de rekomenderade till henne ?? jo royal canon såklart, samma foder som Macy :)




nova, Catrin och sebbe :)



våran lilla bebis :) gud så söt hon är asså :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: