StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2009 - 10:30 / Vardagen

Så var det måndag igen, sitter vid köksbordet och har precis ätit frukost :) himla mysigt att sitta och kolla på när hästarna ligger ner i hagen och myser :) Igår hände det inte så mkt efter det sista inlägget och även det enda. Vi var på valpkurs och macy skötte sig jätte bra, tränade spår och det var inga problem. Skall dock öva lite till hemma nu med att jag går en runda i skogen och lägger ut en leksak sen går jag och hämtar macy så skall hon leta upp den genom mina spår :) spännande. Kollade även på två avsnitt på true blood :p sjukt bra serie, lite seg ibland men helt klart en bra serie.

Idag är det en realtivt lugn dag, skall in till torp om en stund och köpa nytt koppel till macy. Hon skall få ett i läder med mässings stjärnor på :) hur fint som helst, jag skall också köpa massa tuggben eftersom hon har  börjat tappa tänder, vill inte ha ngn gnagande hund på möblerna :) Dock har hon inte visat ngr tendenser, men det är dumt att chansa.

Nu skall jag föna håret och sen åka  :) ha en bra dag så hörs vi !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: