StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

frosty the snow man :D

Frureinhold.se / 16 Oktober, 2009 - 09:07 / Vardagen

vill du göra snö änglar med mig ??:) nä skämt och sido så mkt snö är det inte men här i bokenäs snöar det för tillfäller och det har börjat lägga sig lite på gräsmattan, helt otroligt 16 oktober :)



mer sånt här ?

Inatt spenderade jag halva tiden på akuten i uddevalla, som ni vet fick jag en alergisk chock igår och det blev bara värre och värre trots medicin. Så vid 12 åkte jag och veronica in efter lite prat med sjukvårdsrådgivningen. Det gick som tur var fort och jag fick ligga på observation i lite mer än en timma och fick dubbel dos utav alergimedicin... uch uch uch men nu är det bättre lite svullen men mkt bättre. Dock är jag otroligt trött och vill helst bara sova, så efter vi har varit och handlat blir det att krypa ner i soffan.

ha en bra dag så hörs vi sen


Postat av: Pernilla

Shit vad läskigt! Hur ska du göra då i framtiden när du ska färga håret? Finns det färger osm är mer skonsamma eller så? Krya på dig!

2009-10-16 @ 11:25:03
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: