StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

film väder !!

Frureinhold.se / 20 Oktober, 2009 - 11:46 / Vardagen

kommer ni ihåg när man var liten ??

När man fick vara inne och se på film när det regnade ute, det var det bästa jag visste, åka till en kompis kurra ner sig i soffan och kolla på massa roliga filmer :) En sån dag är det idag, fast jag håller mig hemma, skall kolla på gossip girl och one tree hill tillsammans med macy i soffan, med en stor kopp varm oboy och med en varm hund liggandes brevid mig :)



Jag skall snart ner till stallet och ta in hästarna, de skall skos idag och om jag tror dom rätt så vill de mer än gärna komma in i värmen, de ser inte för glada ut med allt regn som faller på dom :) Nä in i varma boxar med hö och mysigt spån att gosa sig i. Idag tror jag att Jennifer skall träna sören också :) hoppas att det går bra, men varför skulle det inte göra det ?? han är ju bäst ;) Lilla plesure hästen som kommer slå allt och alla med sin fina jogg och söta ansikte ;)




Postat av: Anonym

Så mysigt :)

2009-10-20 @ 11:57:00
URL: http://hasselqvist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: