StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

anklagad ??

Frureinhold.se / 20 Oktober, 2009 - 15:42 / Vardagen

Ah då får man veta att man är anklagad för att ha skickat mail och sms, elaka sådana. Men hmm vänta nu, det har jag inte alls det och verkligen inte till DIG. Skulle aldrig förnedra mig själv så mkt och ens beblanda mig med DIG. Jag gjorde misstaget att bli vän med DIG i högstadiet och åren efter det, största misstaget som ngnsin gjort, förstår DU då hur mkt jag avskyr DIG och DITT sätt. En sak skall DU ha jävligt klart för DIG, sluta lev andras liv, ser DU inte hur pinsamt det blir i slutändan och SNÄLLA sluta anklaga oskyldiga människor som mig ;) Jag har gjort mkt dumt i mina dagar och jag står för det, men det finns en gräns, en gräns som DU gick över för lääääääääääääääänge sen. Släpp taget och väx upp, iallafall ifrån högstadiet för längre än så kom DU ju inte, eller ?!

Jag har försökt att hålla DIG borta från mitt liv och tycker själv att jag lyckats väldigt bra, men det finns en gräns, en gräns som DU överskred i November förra året då DU hade sex med mitt ex. Själva sexet är skitsamma, men att det var DU som gjorde det var ju bara droppen. Jag önskar DIG all olycka och jag hoppas DU lever olyckligt resten av DITT liv.

Ni skall veta det att det krävs riktigt mkt för att jag skall skapa ett så här stort hat för en människa.


Postat av: Sofia

hahahahah! GO GIRL.



Jennifer.. hon kommer aldrig upp till DIN nivå!

Love!

2009-10-20 @ 17:32:45
Postat av: Pernilla

Hade de verkligen sex med varandra??? Ooh :( För ja har för mig att de nekade till att de skulle ha haft sex, att de typ sa att de sett på film eller nått?

2009-10-20 @ 18:00:29
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oj, usch va hemskt! Ja om han erkännde det så finns det väl ingfen anledning till att tvivla, som sagt, han jänar ju inget på att ljuga om det.



Det är ju bara så att man har inte sex med en nära kompis ex :S Skulle någon av mina nära vänner ha sex med mitt ex, trots att jag kommit över allt det där för länge sedan, skulle jag få en väldigt stark avsmak emot dem kan jag lova!

2009-10-20 @ 19:01:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: