StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

allergiskt chock (?)

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2009 - 14:00 / Vardagen

Ja det är synd att säga att det aldrig händer mig ngt haha. Jag färgade mitt hår i måndags och jag vet att jag är lite känslig emot hårfärg, så det kliar lite osv.. Men denna gången slog det till ordentligt, just nu sitter jag med världens största panna haha rhianna style och det kliar som tusan i huvvet. Jag var hos vårdcentralen nyss och har fått kortison för att hämma allergin. Typiskt bara att det skall hända mig, varför kan jag inte bara vara frisk ngn gång, är det inte det ena så är det de andra. Ngn som vill byta den delen av mig ?? föredrar gärna ngn som inte är lika känslig som jag :p

denna låten är sjukt bra !!



ngn mer än jag som saknar amanda jenssen ?? dags för nytt album, ja tack !!

Just nu sitter jag med en kaffe, kollar på min vakra hund som sover middag och oå hästarna som solar gott i hagen, borsett från mitt huvud och panna just nu så har jag det oförskämt bra. Idag är det vilodag för hästarna men imorgon skall jag och jennifer förbereda hästarna för träningstävling på lördag, fläta om svansarna och manarna sen rida en sväng i manegen.

vad skall ni läsare göra idag och ´vad har ni för planer inför helgen ??


Postat av: Pernilla

Åh vad supermysigt det låter att få greja med hästar så som du! Det är precis lagom, att ha hästar man gärna får hjälpa till med, men inga större måsten! Jag blir lite avis måste jag säga! Fast resten så gillar vi nog olika liv, jag är inte alls den där hemmapillaren som njuter av att mysa hemma och så, jag är för rastlös och vill hellst bara ut och iväg hela tiden :)Sen är jag inte alls bra på att inreda eller så heller, men tycker det är kul iaf. Tur att man är olika, annars hade det vart trist! Men jag lär väl bli mera hemmamysare när jag "lekt av mig" lite som man brukar säga :P Här lever man ju som om man vore 19 hela tiden, och till och med jag borde ju växa ifrån det tillslut!



Min dag blir troligen en sväng ner på stan (Nice) med Gabriel. Till helgen ska vi på ngn slags bjudning för en som fyller år, efter det ska alla till Monaco och fira honom vidare där :D

2009-10-15 @ 14:48:54
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: