StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

09.01

Frureinhold.se / 01 Oktober, 2009 - 09:39 / Vardagen

Nu är lägenheten i göteborg såld och vi har ingen tillgång till den längre, gud det känns nästan lite konstigt. Den var våran igår kväll men så idag är  den out of oder. En sak kan jag vara säker på, dom som köpt den kommer bli så nöjda, för det är helt klart  den perfekta första lägenheten. Stor rymlig, lugnt område men nära till centrala gbg och super trevliga grannar. Ah som sagt den är perfekt. Men jag måste också hålla med robin om att bagaregården är bland de finaste områdena i gbg.


Men nu åter till min dag, har precis ätit frukost, två rostade mackor skall väl ta lite juice till också :) Gjort i ordning håret = ta massa spray och ser just nu ut som ett busigt troll :D men det lägger sig lite om en stund, hur skönt som helst med kort hår :) Skall köra Jennifer till skolan om en stund ich efter det bär det av till Torp, skall kolla på de skorna som jag visade igår, se om de är ngt att ha. Skall även svänga in på bellbox och köpa styling grejjer till håret. Det jag har nu är mer gjort för långt hår, behöver en tjock och fast produkt som är lätt att styla :D



Nu skall jag sminka mig och sen gå en morgon promenad med Macy !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: