StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sjuk :(

Frureinhold.se / 26 November, 2009 - 16:40 / Vardagen

Tror jag har fått halsfluss, det började i lördags med att jag fick lite ont i halsen men inget märkvärdigt. Men så underveckan har det kommit och gått och idag blommade det ut ordentligt. Mår skit dåligt och ringde vårcentralen precis, de tyckte att jag skulle ringa 1177 och få en akuttid :/ segt som faaaaaaaaaaaaaan jag hatar att vara sjuk, det finns inget värre. Tycker så synd om mig själv....

vi hörs sen


Postat av: Pernilla

Har inte du ont i halsen ganska ofta? Eller är du bara sjuk ganska ofta kanske? Men känns osm om det inte var sååå längesedan som du hade halssfluss eller ngt i den stilen...?

2009-11-26 @ 17:22:24
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: