StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nyår på nääs fabriker :)

Frureinhold.se / 02 November, 2009 - 14:10 / Vardagen

Nu är det bokat och klart :)

Nyår 2009

Året går mot sitt slut och det är dags att kliva vidare in i 2010. Vi ser gärna att ni kommer till oss på Nääs Fabriker Hotell & Restaurang för att uppleva ett välsmakande slut och en god start på det nya året.

Vi har skapat ett nyårspaket som innehåller allt man kan önska – låt oss skämma bort er under ett dygn med god mat & dryck, sprakande fyrverkeri, underhållning och en god natts sömn.

Inkluderar följande:

  • Afternoon tea med tillbehör (under eftermiddagen)
  • Övernattning i dubbelrum
  • Trerätters nyårssupé
  • Champagne vid tolvslaget
  • Fyrverkeri vid tolvslaget
  • Underhållning under och efter middagen
  • Förlängd frukostbuffé på nyårsdagen 08-11

tillägg som jag gjorde var ett finare rum med loft och utsikt över sjön och sen kommer det vara champange och choklad på rummet när vi kommer :)



låter kanske tråkigt för många att inte ha världens fest osv men detta kommer bli helt underbart, att fira nyår tillsammans med den personen som betyder mest för mig i hela världen, min själsfrände, min bästa kompis och min fantastiska pojkvän.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: