StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nu är det fullt upp alla helger fram till jul

Frureinhold.se / 11 November, 2009 - 19:44 / Vardagen

Ja nu undrar ni säkert vad jag/vi skall göra under alla helger fram till jul. Men jag skall ge er en uppdatering i korthet nu. 

 Denna helgen som kommer nu skall jag och robin till ullared och greja här hemma, sen skall Catrine eventuellt kommer och träna lite spår här hemma.

nästa helg kommer Satina hit, jag skall ha en häst på foder i ett halvår. Det är som en avlastning för Anna, joakims flickvän. Det skall bli jätte mysigt och hon kommer få det jätte bra här hos oss :)

helgen efter det skall vi ha spårträning här hos oss, vi var på träning idag och våran valptränare undrade om inte vi från kursen kunde träffas hemma hos oss och lägga spår på vår mark. Så då är det fullt upp den helgen.

helgen efter det skall jag och robin till danmark och fira våran 1 års dag :D och lite min födelsedag !!

helgen efter det är det lucia och jag skall ha släkt kalas :p 

Nu är det helgen innan jul och då vet alla som firar jul hur mkt det är att göra då :p så ni människor som tycker ni har mkt att göra kan ju alltid gå in på min blogg och jämföra :p Jag jobbar ju också nu på vardagarna så det är full rulle hela tiden. Men jag älskar att ha och göra så det passar mig perfekt. :)

Friends, lovers STOR - svart (väggtext, väggdekor, väggord)


Postat av: Maria

Det verkar inte som du har så mycket mer att göra än alla andra =)

2009-11-12 @ 06:12:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: