StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mys med julstämning !!

Frureinhold.se / 04 November, 2009 - 14:39 / Vardagen

ikväll skall jag och Sötnosen ha en mys kväll med julstämning :) Jag har köpt en ny burk pepparkakor, julmust, mandlar till glöggen och  så skall jag baka lussekatter :) Låter inte det mysigt?? Det är också greys anatomy idag så det är ngt att se fram emot. Pratade med Anna förut också, hon hade massor utav blueray filmer hemma som vi kunde få låna om vi ville :) och det är ju aldrig fel. Det är sjukt vad bra bild det är med full hd tv och blueray spelare.



Nejlikor och apelsiner kommer pryda vårat hem under hela december, finns inget som doftar så gott som det :) Jag är en julmänniska och älskar att pryda hela huset. Om man får skulle jag vilja hugga en egen gran, men det får man nog kolla upp först vilka rättigheter man behöver för att hugga en gran på egen mark. Jag vill helst av allt ha en ädelgran, eller silvergran som det också heter :p så söta med små kottar på. Jag är kräsen när det gäller granar, det måste vara perfekt.

Hur är julen hemma hos er ?




Postat av: Pernilla

Det är bara att hugga, det kan väl inte vara några speciella bestämmelser alls, om det inte är en utrotningshotad trdäart. Du får ju hugga ner fruk´tträd och allt sådant på din egen tomt om du bara känner för det :D Och visst ger det mer känsla om man hugger sin egen gran oavsett om man gjorde det lagligt eller ej ;) haha

2009-11-04 @ 16:33:49
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: