StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hockey hockey hockey :)

Frureinhold.se / 12 November, 2009 - 15:49 / Vardagen

Ja idag är det hockey och jag funderar på att dra med robin hem till mina föräldrar och kika på det :) Robin är ju ledig i morgon och jag börjar inte förens halv 10 så det är ju lugna puckar :) jag skall också få med alla julsaker hem idag :P och med alla menar jag miljoner låder haha. Jag älskar ju julen så varje år köper jag mer och mer och mer :p Sen har ju Robin massor med julsaker också så det kommer se ut som en amerikansk julgran i hela vårat hus :)



Nu har jag snart gjort klart bullarna också :) 11 st julbullar blev det och vi får hoppas att de blir lika goda som lussekatterna vi gjorde häromdagen :)

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: