StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ingen grisnäsa för mig.

Frureinhold.se / 23 November, 2009 - 17:50 / Vardagen

Nu har jag tagit sprutan :/ gjorde inte ont alls, men eftersom jag är dunder rädd för att ngt skall göra ont satt jag i stolen och väntade på att hon skulle göra iordning allt. Av misstag slutade jag andas så när allt var klart var jah helt vit i ansiktet och fick sitta kvar ngr minuter och dricka vatten. Fatta vad hysteriskt, det är ju bara en spruta och det gjorde verkligen inte ont. Men nu är jag bara rädd för biverkningarna, men håll tummarna med mig att jag klarar mig irfån allt ont.



Jag har i allafall kommit in från stallet precis, jag har mockat så fort jag kunde, innan armen domnade av. Sen hjälpte robin mig med att fixa hö och allt där till. Han är verkligen världens snällaste och bästaste pojkvännen ever !!



sexbomb !!

Glöm inte frågestunden fram till 19.00 ;) kanske förlänger till 20.00 får se ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: