StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorning everyone :)

Frureinhold.se / 16 November, 2009 - 08:30 / Vardagen

Nu är det dags att jobba igen :/ :p nädå jag tycker faktist att det är skoj på dagis så jag skall inte klaga. Idag jobbar jag 9.30 till 17.00 lång pass men tiden bara svishar förbi. Jag bytte ut chaithet mot varm oboy idag, mums mums, dock får jag lite ont i magen utav oboyen, tror det beror på allt socker som man häller i sig tidigt på morgonen.

Igår var stor renoveringsdag hemma hos oss :p Robin bytte ut alla innedörrar :P snacka om att det tig tid, men vad fint det blev, kan göra ett mobilinlägg sen när jag står och sminkar mig :p Så nu är det lilla rummet och sen kökets tur att få sig en avhyvling :) Är det ngn av mina bloggläsare som renoverar hemma och vill bli framlyfta i min blogg under inredning ? alltid kul med inspiration :)

Nu skall jag äta klart, sminka mig och gå en promenad med Macy, hon skall vara ensam från halv 10 till 1 halv 2.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: