StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon :)

Frureinhold.se / 28 November, 2009 - 09:08 / Vardagen

NU mår jag lite bättre, det är nog för att det äntligen är helg. Just nu sitter jag och stirrar på in tomtegröt som robin gjort ordning så fint till mig. Ni kankse undrar varför vi är uppe så tidigt, det är nämligen så att valpkursen (dom som orkar) skall komma och spåra idag i skogen :) som det ser ut nu har vi iallafall okej väder, men det kan slå om snabbt :/ men det skall verkligen bli kul, får se hur pubirtets macy klarar sig där ute :p Hon har börjat bli lite trottsig och göra lite som hon själv vill.

Igår var det fredag och jag var som en klubbad säl, helt slut efter jobbet och kroppen sa väl mest att du är dum i huvvet som ens gick till jobbet. Men jag slapp fredags shoppingen och robin fixade iordning allt här hemma :) en sån pärla han är :)

Nu skall jag äta klart och göra mig iordning :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: