StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 26 November, 2009 - 08:36 / Vardagen

jag är trött :/ igår började min hals att spela mig ett spratt och jag kände mig allt mer dålig. :( Idag när jag vaknade var det bättre, men jag hade nästan ingen röst och det var snustort. Men vid 7 gick jag ner till stallet och fixade iordning allt tillsammans med veronica :) Det är så mysigt när man går in i stallet på morgonen och så hör man små trötta gnägg och ivriga ögon som mer än gärna vill ha sin goa kraft  med söta vitaminer :) Jag trivs så bra med att ha hästar på gården och nära till allt :)

Snart skall jag åka och jobba en stund, fixa lite spackel och slipning, tar väl lite mer än en timma kan jag tänka mig. Om det är sol eller uppehåll när jag kommer hem skall jag ta en tur med lilla Satina :) Ser ju inte så ljust ut just nu, men vi får hålla tummarna. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: