StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 11 November, 2009 - 06:17 / Vardagen

Längesen jag var uppe såhär tidigt, men om jag skall vara riktigt ärlig tycker jag att det är lite mysigt. Sitter med mitt chai-the och rostade mackor, lyssnar på tv4 nyheterna och skall snart gå en morgon promenad med macy. Hon stensover dock, men en liten tur får hon orka med. Det är guld värt att ha så bra svärföräldrar/föräldrar som jag och robin har. Nu när jag fått ett vik och skall jobba i fiskebäckskil ngr onsdagar framöver måste ju macy ha ngn som kan gå en tur mitt på dagen. Och vem är inte snäll och gör det ?? jo Robins mamma, hon börjar jobbet 10 varje dag så hon tar ut macy när hon är nere i stallet så hon får springa av sig och sen släpper hon in henne innan hon åker till jobbet. Sen har jag rast allt från 10-1-2 så hon blir aldrig ensam mer än 3-4 h :) kanon eller hur? :)

Vad skall mina underbara läsare göra idag?? tacksam att ni inte svek mig de senaste dagarna av tumult :p

Don't dream your STOR.., svart (väggtext, väggdekor,väggord)


Postat av: Pernilla

Det väggordet var vääääldigt smart!! Verkligen ett bra budskap! Sen tror jag att båda vi två är sådana som verkligen försöker leva ut sina drömmar och inte bara går och drömmer utan att förverkliga ;)

2009-11-11 @ 11:20:28
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: