StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

1 advent :)

Frureinhold.se / 29 November, 2009 - 10:23 / Vardagen

Mysig morgon är bara förnamnet :) Var nere i stallet kl halv 9 och fodrade mina små troll :) de är så underbara när de gnäggar lite mjukt och ser super exalterade över vad som komma skall. De var endast 2 grader ute brrr men nu börjar solen kika fram och jag skall ut och rida om en liten stund : ) man får passa på så länge det är bra väder. Våra planer för resten av dagen blir till att åka en sväng in till torp och kolla på lite Macy saker, ben etc och kanske julshoppa lite :D får se vad robin går med på :D Jag är till viss del en shoppoholick så det är bra om robin drar mig tillbaka till jorden igen :)

Nä nu får jag ta och blåsa håret och gå ner till stallet :) dags att fixa iordning lilla satina :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: