StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sol sol sol

Frureinhold.se / 01 Maj, 2009 - 21:04 / Vardagen

Man blir ju helt lycklig av detta väder... Idag vaknade jag vid 8 och var näst intill klarvaken, men jag ansträngde mig och sov en stund till :) Men vid nio gick jag upp och gjorde pannkakor :) älskar att äta pannkakor till frukost :) Men efter frukost åkte ja till kungsbacka för att rida en tur med Dante. Skönt förmiddag och när jag kom hem mötte jag mina lilla skrutt i dörren, då hade han precis varit och handtvättat jeepen. Men efter allt tvättande och ridande tog vi med oss en filt och la oss ute på gräsmattan och solade :) Kl 14.00 var det dags att göra sig iordning för att åka på kalas :) Hugo fyllde 3 år och det var dags att fira honom :D Utav mig och robin fick han en slipover och en tshirt att ha under :p Himla snygg :) Efter kalaset åkte vi till stan igen, men istället för att åka hem, åkte vi till liseberg :) Vi tog en liten tur runt parken, åkte bergbanan och köpte socker vadd :D mumsigt värre. Men till kvällen nu då, efter liseberg köpte vi grillmat och nu sitter vi med massa gott kött i magen och med vin + öl i handen :) Till det roliga hör att vi har världens slappaste katt :D se och njut !


xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: