StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

karriär och privatliv

Frureinhold.se / 13 Maj, 2009 - 18:33 / Vardagen

Ny dag med nya möjligheter. Jag var på arbetsintervju idag och fick fråga; hur ser du på karriär och privatlivet, vad har du för mål? Hur svarar man bra på en sådan fråga när man är på intervju? vad vill de höra som arbetsgivare. Jag svarade i allafall att allt handlar om att sammarbeta, självklart vill man ha en karriär men utan ett privatliv blir det ingen bra karriär. Man behöver en man/kvinna som finns där hemma, som ställer upp när jobbet tar knäcken på än eller om man bara behöver ett stöd. Men åter till intervjun, den gick bra (tror jag :p). Han ville att jag skulle komma tillbaka imorgon och se hur allt fungerade och han tyckte jätte bra om mig :) Jobbet handlar om att man besöker kunder och företag, marknadsför andra företags produkter. Exempelvis så kan jag besöka ett företag och så visar jag dem hur fantastiskt bra mac datorn, fixar ett avtal och så är allt löst. Hoppas att jag inte var allt för krånglig i min förklaring. Men jobbet kändes som ngt för mig och jag skall som sagt dit imorgon.

Hur har min dag sett ut annars idag?? Hmm jo jag gick upp vid nio slappade i soffan fram till 12 då jag började göra mig iordning. Intervjun var vid 3 och höll på i lite mer än 1 timmar. Efter intervjun gick jag till jensens för att äta lite middag, lataste laget, men efter den intervjun orkade jag inte ställa mig och laga mat :) Men nu är jag allafall hemma och jag har precis ställt in en rabarber paj i ungen och robin är snart hemma :)

ha en bra kväll alla

xoxo

Postat av: Camilla

ska du sluta plugga till lärare? Eller är det bara ett sommarjobb?? kram

2009-05-14 @ 09:49:02
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Jennifer-Total Pink

jag skall sluta som det, skall istället bli företagssäljare :) kraam

2009-05-14 @ 20:46:11
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: