StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vila i frid underbara hund

Frureinhold.se / 24 Mars, 2009 - 20:18 / Vardagen

Molly
född: 13 juni 1998
död: 24 mars 2009


Idag fick du lämna våran värld och äka till hundhimlen, jobbigaste beslutet på mycket länge. För 4 år sedan fick vi veta att molly hade canser tumörer i juverna. De var godartade men togs ändå bort, men som ofta canser gör kommer dem tillbaka. Det var precis vad de gjorde och de växte mer och mer, eftersom hon är såpass gammal och de nya tumörerna satt på ett sånt ställe så hon skulle inte klara av att ta bort dom. Hon hade också problem med att kissa vilket är ett ännu större problem. Men till den verkligen jobbiga biten, i helgen var vi och hälsade på. Molly kom springandes sprillans glad med massa pinnar i munnen och hoppar runt. Hade hon varit hängig och trött hade det varit lättare att ta bort henne. Men beslutet var ett faktum för hennes bästa, det kommer bara att bli sämre. Det har inte varit en lätt dag och många tårar har fallit från mina kinder och många med mig. Jag önskar att jag hade kunnat sötta er, mamma, pappa, mormor, morfar och alla andra som stod henne mkt nära. Snällare och underbarare hund hittar du inte på denna jord, hon gjorde aldrig någon illa och stöttade än när man var ledsen. 11 år fick du vara med oss och jag kommer aldrig att släppa dig ur mina tankar. Älskar dig ! min älskade lilla syster


Postat av: Malin

usch sånt är verkligen det värsta som finns. att behöva ta bort sina älskade djur. Om en månad är det 8 år sedan vi avlivade vår förra hund och jag gråter fortfarande när jag tänker på henne. de blir ju som familjemedlemmar!!!

2009-03-25 @ 13:49:21
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Jennifer-Total Pink

verkligen det är fruktansvärt jobbigt, trivs du i skolan ? :) snygg outfit i tisdaqs :D

2009-03-25 @ 14:05:29
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: SofiaMichaela

Du är stark gumman, du är klok! Du är allt många tjejer vill vara. Jag tänker på dig hela tiden.. Förstår att detta är en jobbig tid för dig men att veta att du ändå ser ljuset gör mig såå glad. Den personen du är är nått himla bra gumman, jag vet att en vacker dag kommer du ta över världen!



Puss

2009-03-25 @ 14:44:49
Postat av: Jennifer-Total Pink

Tack gumman du är fantastisk. Men jag vägrar ta över världen helt själv, ställer du upp och gör det tillsammans med mig. Du är helt fantastisk och stark du med, älskar dej !! <3

2009-03-25 @ 15:53:56
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag trivs jättebra.. :) Började en ny kurs i måndags, så de närmsta veckorna komma jag spendera i skogen, det känns däremot mindre bra.. hehe.. Hur trivs du? mycket att göra?

hehe tack så mycket, vart såg du mig då? :P

2009-03-25 @ 22:28:11
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Jennifer-Total Pink

Okej inte så skoj med skogen, själv började jag min nya kurs i måndags, men vi som tur är får vara inne. :p Jag trivs bra, mycket att göra självklart men ändå skoj. Jag gick förbi dig ngn stans i skolan :)

2009-03-26 @ 11:25:47
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: