StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tatuering

Frureinhold.se / 03 Mars, 2009 - 13:28 / Vardagen

så har man gjort gadd nummer 2 :D himla busigt men vad snygg den blev !! Gick upp vid 9 och var sjukligt trött, hade lätt kunnat ligga kvar, men det fanns ju dock ngt som drog mig snabbt upp.. jag har den senaste tiden mått jävligt illa, hörde av mamma att det går en magsjuka som gör att du bara mår illa men inget mera.. tror fan att jag har fått den. Men nog om sjukdommar åkte till inkstation och mötte upp Johnny ( rekomenderar starkt, lärling till grundaren av evil twins). Vi målade till så att båda blev nöjda och sen var det bara att sätta igång. Efter 1.5 timmar var det klart och om jag skall vara ärligt så gör det inte ont. Det känns, men det är en skön känsla. jag blev i allafall toppen nöjd och Robin tyckte den var sjukt snygg :D Söt som min prins är, körde han hem mig och jag kunde ju inte låta bli att pussa sönder honom. Finns ingen som dig min prins, är dödligt förälskad i dig !! (L)



''Pensel målad''

Idag blir det inte mkt mer än såhär, sitter och kollar på dagens rätt. Har precis gjort en espresso och ätit upp det sista av ben & jerry glassen. I eftermiddag skall jag bara ta det lugnt, plugga lite samhälls ekonomi ( bläää ) men men sånt måste man också.. Men nu skall jag lägga mig en stund och sappa.

ha en bra dag alla

xoxo

Postat av: Alexandra

Måste bara skriva och säga att din tatuering blev sjukt snygg!

2009-03-03 @ 17:04:36
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefin! =)

2009-03-03 @ 19:26:29
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Jennifer-Total Pink

tusen tack :) blev jätte nöjd också, kul med pensel drag, inte så vanligt heller ! :) och det gjorde inte ens ont :p

2009-03-03 @ 21:12:30
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: