StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny härlig vår frisyr

Frureinhold.se / 25 Mars, 2009 - 16:16 / Vardagen

Ny dag med sol och blå himmel. Helt underbart med sol, dock vaknar jag vid 8 och är klarvaken :p men det skadar inte att komma upp i tid. Dagen blir mycket längre och man hinner med att uträtta alla måsten. Min dag började med att avguda mitt fina hår :D kan tyvär inte lägga in ngt kort än, men får fixa det imon. Sen blev det frukost, grönt tee med tillbehör, toppen. Kl 9.40 börjar top model 4. Sjukt bra och lagom till att det var slut blev det att ta vagnen in till stan för att äta lunch tillsammans med pappa. Hur mysigt som helst och idag åker han till fjällen, hoppas att du får det skojsigt.

Idag är det hockey och jag skall unna mig ben and jerry glass sen, skall ta en lång promenad tillsammans med robin och sen handla lite :)

ha en bra dag alla

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: