StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

let me entertain YOU

Frureinhold.se / 24 Mars, 2009 - 07:44 / Vardagen

Så sitter man på tåget igen med solen skinandes i ansiktet, underbar morgon. Man blir så pigg och glad när solen tittar in bakom gardinerna. Men som sagt nu sitter jag här och 07.51 bär det av upp till skolan.

Dagens schema ser ut såhär, upp till trollhättan och skola fram tills 12. Efter det skall jag till frisören och ta ut mina exstensions och klippa en snygg frilla + färg :P När det är klart kommer min prins och hämtar mig :) och´om jag hinner skall jag ta en fika tillsammans med helena, hoppas hoppas (L)

vad hände mer igår?? jo efter att robin kommit hem gjorde vi hemma gjord biffar och potatismos :) efter att vi ätit pussats och myst en stund åkte vi till min bror för att kolla på frölunda - hv71 och för er som är ngt intresserade utav hockey vet att det gick sjukt bra ;)

nu får jag vara social till henrik, ha en bra dag alla och hoppas att mitt liv är lika intressant och skosigt som mitt :D

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: