StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gastroskopi är inte kul

Frureinhold.se / 26 Mars, 2009 - 14:34 / Vardagen

Nu har jag börjat vakna till, kl 8.30 imorse skulle jag infinna mig på östra sjukhuset. Robin tog mig i handen så gick vi dit tillsammans, romantiskt haha. Fick dock vänta 30 min pga ngn operation. Men runt 9 fick jag komma in till rummet där de skall föra ner en kamera i min mage och rycka en bit utav tarmen, för att sen ta prover, Jag kan väl säga såhär ; jag HATAR det, fick lugnande och var helt väck men nu i efterhand gör det så ont i halsen. Men undersökningen gick bra, jag höll på att spy hela tiden och låg där och sprattla haha.

Vad händer idag? Jag gjorde vofflor för en stund sedan och har ätit några utav dom, hur goda som helst  :D Vädret ute är också helt underbart, så när baby kommer hem skall vi ta en lång promenad i skatås och kanske till och med runt härlanda kärn, se om all is är borta. 

nä nu blir det mer vila kroppen är helt väck..

ha en bra dag

xoxo

Postat av: SofiamIchaela

Åh den har jag med gjort. hemskt ;( hoppas du mår bra nu gumman.

2009-03-26 @ 18:24:48
Postat av: Jennifer-Total Pink

det suger, andra gången nu och jag skall aldrig göra om det, tack för att du tänker på mig darling !!

2009-03-26 @ 22:10:55
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: