StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

you give me love love love

Frureinhold.se / 23 Juni, 2009 - 08:38 / Vardagen

Min baby är verkligen helt underbar, jag är så lycklig över att jag har dig mitt troll :D

Idag är det ännu mera sol och jag blir bara så lycklig :) Vaknade vid sju och kunde inte somna om så nu ligger jag i soffan och kolla på top model, skall snart ta en promenad till tandläkaren och sen en lite längre tur efter åt. Så himla skönt att promenera på morgonen, speciellt på sommaren :) Igår kändes det som det enda jag gjorde var att röra på sig :p Först gick jag´till sjukgymnasten, akupunkterades och sen tränade. Efter träningen gick jag hem igen bytte kläder och åkte sen in till stan, men av en dum anledning gick jag på fel spårvagn och insåg att de hade spårat om vid svingeln så jag gick av där och gick till centralen, det är la kanske 500 meter så det är inte så farligt :p Men på centralen ser jag min fina prinsessa :D där s tod hon med snygga evon och väntade på mig :p Uppe i stenungsund satte vi oss för att sola, men både hon och jag lider av damp så vi tog hundarna och promenerade till sjön som ligger ca 3 km från huset :p hur mysigt som helst och det gjorde gott att röra på sig :p Så kortfattat röre jag på mig extremt mkt igår haha, men det gör gott för kroppen.

nu måste jag gå

ha en bra dag :D

xoxo

Postat av: Christina

vilken låt är det du har som rubrik? jag känner igen det men kan inte komma på vad det är:)

2009-06-24 @ 13:57:05
Postat av: Jennifer-Total Pink

det är agnes - you give me love love love :p

2009-06-24 @ 22:08:00
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: