StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

underbar helg och en toppen pojkvän

Frureinhold.se / 07 Juni, 2009 - 13:39 / Vardagen

så är ännu en helg över och det har varit helt underbart. Det börjar i fredags då vi var i uddevalla och passade hästar, mysig kväll med grillning tillsammans med michaela och linus. Mysigt att de kunde komma ut mitt ute i skogen tillsammans med oss :) Men om man skall övergå till lördagen, det är  nämnligen så att jag och min lilla skrutt hade 6 månaders dag igår. Men vad jag inte visste var att han hade hyrt ett delux rum med loft på nääs fabriker, med utsikt över sjön  :) att jag inte smälte när jag ser att han svänger in på göteborg och ahh hela sveriges finaste hotell :D haha kanske inte, men den standarn som de hade där har jag aldrig mött på ett svenskt hotell. Så jävla fint (lägger upp kort ikväll eller imon) åt god mat och drack vin, åt godis och kollade på fotboll :) Ah man kan ju utan några som helst problem säga att det var bland de bästa kvällarna i mitt liv. Du är den bästa pojkvännen i hela världen.

idag är det val och vi har varit och röstat, just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa för att äta middag och robin hjälper pappa med båten :) jag skall laga mat och invänta tennis finalen :) bli en mysig eftermiddag..

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: