StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

underbar dag

Frureinhold.se / 15 Juni, 2009 - 20:10 / Vardagen

så är måndagen avklarad. Idag var det sags för akupunktur, om jag skall vara ärlig gjorde det sjukt ont :p jag har redan svin ont i kroppen och sätta nålar i muskelfästen som redan gör ont är ingen höjdare haha. Men det gick helt okej, 2 st i ryggen 2 i benet och en i foten. På torsdag blir det ytterligare fler nålar och jag hoppas på att det skall bli bra i min stackars kropp.

Men efter sjukgymnasten var det att promenera hem och göra sig iordning och invänta michaela :) Idag var det nämnligen ullareds dag :) Vi kom dit ner runt 12 och det var lugnt och skönt där inne. Vi skulle dock inte köpa så mycket, det mest behövliga, tvättmedel osv. Men självklart kröp det ner lite prydnads saker också. Men när vi väl var klara så lämnade vi sakerna i bilen och traskade vidare till martinsshop outlet :D hemliga saker till mig och michaela, såååå kul :D

nu är jag hemma, precis packat upp, lagt in en tvätt och väntar in min prins :D

ha en bra kväll

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: