StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Uch för regn

Frureinhold.se / 12 Juni, 2009 - 10:01 / Vardagen

Man blir ju bara så deppig utav det här regnandet :( Men man får göra det bästa av situationen och lägga sig i soffan med sex and the city och twilight :D godis och ngt mer gott :)

Igår lekte jag en stund med michaela :) vi har så himla kul tillsammans, vi testade på hur det var att gå till en pantbank och panta guld som man inte ville ha kvar. Det låter lite skumt, men både hon och jag hade saker som vi inte ville ha kvar :D så nu är vi snäppet rikare haha. Han som expiderade oss tyckte nog vi var dunder roliga haha.(kan förstå honom). Efter pantbanken åkte vi och lämnade av linus bil och Robin hämtade upp två flamsfior, och styrde bilen mot tre hästar :) gud vad jag älskar den affären asså, köpte läderfett till mina stövlar, medan michaela köpte tråd osv till hagning :)  Du är såå duktig. Men när vi var klara där åkte vi till maxi i kungälv och köpte taccos, mumsigt :) åkte till deras hus i stenungsund och gjorde en god par middag ;) Så himla kul att linus och robin går så bra ihop, allt blir så mkt lättare då :) jag och michaela spelar allan och dem kan hålla på med det dom tycker är kul :) Men efter allt lek var det dags att åka hem, var la hemma vid 22.00 och la oss direkt i sängen. Men nu till det jobbiga, jag stensomnade, men under natten började jag drömma om hur illa jag mådde och vaknade med världens illamående. Jag gick upp för att spy, men inget verkade vara på g. Men jag satt på toa länge och mådde as illa, men till slut blev jag så trött på att sitta där, jag var trött och ville sova. Så jag stoppade fingrarna i halsen, s***** och sen var det bättre och jag fick somna om, Men fatta vad skumt att bara spy och sen är det bättre, jag har inte spýtt igen heller så det var riktigt skumt. Men men nu skall jag sätta på en film och gosa ner mig i soffan...

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: