StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soool

Frureinhold.se / 26 Juni, 2009 - 16:25 / Vardagen

så himla skönt med soool och färgen börjar att komma :) underbart, idag har jag varit med michaela och myst hela dagen. Vid två åkte jag hem för att åka till öb och köpa ett partytält :) super fint blått och allt, passar till team blue. Imorgon är det anderstorp och jag skall ha mina blåa bikini och ett par svarta shorts, det kommer bli super snyggt ;) Just nu kollar jag på tennis, söderling är klar för en fjärde omgång, skoj skoj.. sen ikväll är det fotboll, småkillarna är hemma i gbg och spelar semi :) hoppas att de kan vinna över england, det hade varit sensation :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: