StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

solen gör mig lyckligt

Frureinhold.se / 25 Juni, 2009 - 08:59 / Vardagen

Igår var ännu en underbar dag, lite mer svettigt än vanligt haha, jag var nämnligen i lödöse igår och började skrapa på huset. Jag måste ändå erkänna att det var nog det tråkigaste jag gjort haha nä inte direkt. Men det var tungt för kroppen, speciellt för en handikappad jennifer med en kropp som en 70 åring haha. Men jag fick skrapat huset och en mysig stund tillsammans med mormor och morfar :)

Idag är en ny dag och egentligen skulle jag till havet med michaela, men igår kväll kom jag på att jag skulle till sjukgymnasten idag :( det är väl bra att jag skall dit, men jag hade gärna legat vid havet. Men jag har lite andra planer för idag, funderar på att åka till syster yster och bara slappa hela dagen :)

nu skall jag i allafall äta frukost

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: