StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mysig hästdag

Frureinhold.se / 02 Juni, 2009 - 20:59 / Vardagen

Idag var nog bland de mysigaste dagarna på länge :) I morse kl 7 satt jag i bilen påväg till Michaela, vi skulle nämnligen åka och hämta en liten sällskapsponny till hennes wiskey :) Vi hade många skratt och många planer ;) om ni bara visste alla våra ovänner vad vi planerar för er ;) mohaha galet vad kul det var, gaskammare, för att nämna något.. haha nä kanske inte så extremt med det var i allafall mkt trevligt.. Efter trippen ¨åkte jag hem för att igen åka bil, fast denna gången till uddevalla för att prova ut skor till Jennifer. Det fick bli mina student skor, skit snygga och det passade perfekt. Men istället för att åka hem åkte vi till michaela och linus :) Dem hade köpt en sjukt snygg evo, och huset blir bara finare och finare :) sen fick vi också se små söta shettisar springa runt och leka :p ahh det blev en mysig kväll.. :) En sak till som vi planerade var att åka till tyskland :) jag och michaela i en bil i ett gäng timmar haha stackars medtraffkanter :p

Nu är det desperet

xoxo

ps: Grattis baby på 21 års dagen !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: