StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

midsommar

Frureinhold.se / 22 Juni, 2009 - 12:31 / Vardagen

så är helgens bravader över och tillbaka till varadagen. Jag måste bara säga att denna midsommar var nog den bästa ever. Vi hade det så otroligt mysigt nere i halmstad med party tält, god mat, dans kring midsommar stång, bastu och bad. Men det bästa av allt var att jag fick spendera den tillsammans med min prins :p Vi fick till och med lite sol på näsan vilket var ett stort pluss. Men midsommar dagen var inte lika fin och vi var ganska sega båda två, så efter frukost åkte vi hem till gbg igen. Myste och vilade en timma innan bilen styrdes upp emot stenungsund och en mysig kväll tillsammans med linus och michaela. Så himla underbara är ni båda två :D

Finns inte så mkt mer att skriva, men jag lägger upp lite kort så får ni se helgen i bilder :D




xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: