StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Helg mys

Frureinhold.se / 14 Juni, 2009 - 18:38 / Vardagen

Så är det söndag och moto gp reprisen är i full gång :) Men om vi skulle göra en sammanfattning.

Fredag:
I fredags gjorde vi verkligen inte mycket, både jag och mitt lilla troll var helt slut efter veckan. Så vi köpte massa godis, såg på filmen Them och ett päron till farsa i LA. Blev en skön fredag och jag tror att det var behövligt, bara gosa och mysa till 110 %.

Lördag:
Ja vad gjorde vi då... På förmiddagen tog vi det bara lugnt, kollade in lite träningar på moto gp i spanien och verkligen ingen stress alls :) Men vid tre fick vi lämna lyan och åka till Tony i mölndal (kompis till Robin). Han behövde råd om spottar i badrummet och eftersom min prins är bäst på allt sånt så fixade det sig. Tiden tickade fort fram och vid 4 styrde vi ''peggan'' till Stenungsund och till Linus och Michaela :) Vi har så himla kul tillsammans och frågan är om man kan skratta så mkt som vi gör haha.. Vi lämnade killarna en stund och gjorde klart hagen i skogen till de små hästarna, hur mysigt som helst med solen och hästarna som snosar en i nacken. Men vid nio var vi klara och då gick vi in och kollade på rally brudar :) galet bra film och vi skrattade lika mkt där med haha !!

Söndag:
Så är det dagens bravader... Vi vaknade vid 9, eller ah, jag vaknade vid nio och putte på robin så att han skulle vakna :) Jag gick och upp och gjorde iordning pannkaks smet och robin började vädra sängkläder och gjorde det fint här hemma :) Du är så duktig baby. Men vi hade lite spring i benen så vi åkte upp till lödöse för att hjälpa mamma och pappa med huset och båten. Jag började med att göra iordning våran bil så att den var ren och fin, utvändigt och invändigt. I min röda bekini stod jag och tvätta bilen haha. Väl klart var jag trött och hungerig så då fick det bli lite mat i magen :) och direkt efter sattes jag i arbete :( haha klippa gräset fick det bli och om jag skall vara helt ärlig var det ganska rogivande, fick en skön kommentar utav robin; Du är lätt den sexigaste trägårdsarbetaren jag sett, med bekini och allt. Tack baby ! Men med en båt klar för sjösättning och en gräsmatta klippt och fin, kastade jag mig i poolen... brrr 16 grader var inte vad jag hade väntat mig och jag trodde kroppen skulle sluta fungera  :) men jag var först i iår och jag är rätt stolt :)

Nu skall jag göra hallon/blåbärs paj och mysa mig ner i soffan. Imon väntar akupunktur och ullared med michaela !!

Kiss och bajs !!

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: